Nepredvidljive vremenske razmere nas velikokrat prisilijo v to, da ali ostanemo doma ali pa se podamo v bolj ekstremne razmere. Veliko ljudi se boji podati v visok sneg, saj jih je strah, da bodo v njem obtičali. Strah jih je tudi, da bi naredili večji zastoj v prometu in bili posledično finančno kaznovani. Te skrbi so odveč.
Vsake verige za avto se lahko hitro naučite nastavljati. Večina novejših verig se namesti v petih korakih, brez uporabe dvigalke za avtomobil. Namestite jih lahko v visokem ali nizkem snegu ter se odpeljete naprej v roku nekaj minut. Prvo nameščanje opravite doma v garaži, da se jih naučite hitro namestiti in odstraniti. Na ta način boste kasneje veliko bolj sproščeni.
Enostavnejše za uporabo so novejše tekstilne verige
Novejše tekstilne verige za avto so enostavne za uporabo in tako namenjene tudi manj veščim voznikom.
- Kolesa najprej obrnemo skrajno levo in tekstilno verigo razprostremo po površini kolesa, ki ni v neposrednem stiku z vozno podlago.
- V drugem koraku obrnemo kolesa v desno stran in razprostremo še preostanek tekstila.
- V tretjem koraku avto prestavimo malce naprej in izpostavimo še spodnji del pnevmatike.
- V četrtem koraku verige za avto nataknemo v celoti in enakomerno po gumah.
- V petem koraku preverimo, ali elastika tesno drži verigo in če je enakomerno razporejena čez celotno platišče.
Razlika med jeklenimi in tekstilnimi verigami
V osnovi sta obe vrsti verig namenjeni vožnji v snežnih razmerah. Tekstilne so bolj primerne za vožnjo po površini, kjer se je sneg šele začel oprijemati ali se nahaja v manjših zaplatah. Primerne so za vožnjo v vlažnih in snežnih okoliščinah, popolnoma nekoristne pa so na suhem cestišču, tako kot tudi druge vrste verig. Poleg naštetega so tekstilne verige za avto tišje in povzročajo manj vibracij. Obenem se samodejno centrirajo in jih lahko uporabljamo tako na aluminijastih kot jeklenih platiščih. Primerne so tudi za vozila, ki so spuščena nižje in imajo znižano vzmetišče.
Jeklene verige so veliko odpornejše in vzdržljivejše. Nudijo več oprijema v globljem snegu, saj zaradi strukture posameznih členov zarežejo globlje v sneg in nudijo večjo oporo.